...in patria sua

15.04.2014., utorak

Zrcalo baš i nije neko mjesto za otkriti nešto veće od sebe

Trebao bih spavati.
Trebao bih napisati dva članka, jedan popraviti, za jedan spremiti preostalih većinu materijala.
Trebao bih pregledati podatke koje sam nemilice stvarao zadnjih par tjedana i zaključiti što se iz njih može zaključiti.
Trebao bih dovršiti komadić koji sam započeo prije godinu i pol.
Trebao bih presaditi paradajze u veće tegle.
Trebao bih otići na sistematski pregled.
Trebao bih si popraviti sve što mi se raspalo na biciklu.
Trebao bih počistiti sobu i svoj dio laboratorija.
Trebao bih i frižider počistiti.
Trebao bih naučiti držati se ispravno, da me prestanu boljeti leđa kad visim za kompjuterom.
Trebao bih napraviti još par pokusa da doznam je li mi zadnja sinteza uspjela ili ne.
Trebao bih pažljivo isplanirati sutrašnji dan.
Trebao bih isplanirati peti mjesec, a i šesti. Za ovaj je već kasno.
Trebao bih dobro porazmisliti što i zašto hoću napraviti.
Trebao bih pogledati što je objavljeno u kemijskim časopisima u zadnjih tjedan dana.
Trebao bih početi vježbati iznošenje mislî pred druge.
Trebao bih napraviti sigurnosnu kopiju svih podataka s laptopa.
Trebao bih nabaviti staklenu cijev kakvu sam razbio neki dan.
Trebao bih konačno pročitati knjigu koju sam kao počeo u prosincu.
Trebao bih se vratiti čitanju za večeru.

Zapravo, toga i nije tako puno.

- Trebao bi se prisjetiti što si sve zaboravio da bi trebao.
Zato i pišem, jer sve zaboravim.
Počet ću od početka liste.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.