...in patria sua

31.01.2015., subota

Ime ima imunitet.

- Jedno sam jutro rano ustao, da odem u šumu brati gljive, i tamo sam našao svoje ime, reče Glibor.
- Ja sam pak zaspao i glavom lupio po tipkovnici, a poslije se probudio oimenjen, otkri hhhhhhhhhhhh.
- Meni su dali ime još prije nego što sam se rodio, požali se Trpimir.
- Ja sam svoje ime jeftino kupio na buvljaku, pohvali se Fancyboy86.
- Moje je ime otkrio astrolog, proučivši prije toga sve moje pre- i postnatalne karte, skupa s Piri-reisovom, šapne Andromeda.
- Dobio sam ime na lutriji, mogao sam i gore proći, zaključi Srećko.
- Za svoj petnaestitričetvrtni rođendan dobio sam ime, prizna Cjelosav.
- Ja i dalje nemam ime, zgrane sve prisutne .


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.